Friday, January 29, 2010

Aku Bukan Sengaja Lupa

 

Hari ni hari 'menunaikan permintaan' rakan. Owhh apakah itu? Yup ade beberapa rakan yg meminta aku lukiskan 'sesuatu' tp aku lambat giler tunaikan. Maaf sgt2. Aku bukan sengaja LUPA tp sbnrnye melukis dgn sebab permintaan orang memerlukan mood yg baik dan aku mahukan kesempurnaan.

Ia berbeza antara melukis untuk kepuasan diri dgn melukis atas permintaan orang. Sgt2 berbeza. Melukis suka2 aku boleh cincai2 dan suka hati aku nk wat camane pun. Tp apabila org mintak aku lukis, dah tentu aku tidak akan cincai2 n nak buat yg terbaik walaupun hasilnya xseperti yg diminta (mungkin ada kekurangan).






 

Tapi dua2 lukisan di atas ni bukanlah permintaan rakan tp saje2 je lukis muahahaha. Ni aku lukis kt Mesir ni, baru je dlm bulan Januari ni jugak. Aku terfikir nak upload lukisan permintaan rakan tapi.. itu cuma lukisan pensil dan aku x inking. Mst xjelas nanti. serius aku cakap, lukisan aku yang cantik (ceh perasan) jd xcantik n kurang cantik bila aku inking!!
Jadi bakat serta 'tangan' melukis aku ni hanya benar2 'menjadi' bila lukis dgn pensil sahaja. Hohoho. Bila inking dia jd tak asli. Weeeee~






3 comments:

Anonymous said...

hurm ye ada beza kut! heheh suka feel luksian kedua
dngn body dia dan mata dia mantap

Faarihin said...

jadi aje.. bila saya nak reti lukis cam ni yer..

Seimura said...

boneka...
ko ckp pasal pe ni? cam xde kaitan ngn entri aku. huhu.


faarihin....
ala faarihin. alien ko comel apa?