Friday, January 29, 2010

SON GOKU PAKAI SERBAN???


 
Lukisan asal dgn pensil.


Dah inking tp sbnrnya serban xjadi!! Huahahah. Pastu mata mcm terlebih juling. Adeshh. Sekali pandang ade macam Trunks pulak. Adoyai..


Okay sudah siap. Serius sbnrnya serban xjadi! Bengong tol. Aku amik gmbr lukisan ni tersenget sbnrnye pastu gmbr mcm jd panjang lak. Adeii. Tu la pemalas nak scan mcm ni la jadinya.
Okay aku ngaku aku mmg pemalas gila nak scan. Aku janji aku akan scan lukisan ni n publish lain kali. Son Goku pakai serban ni adalah permintaan seorang rakan (aku mengenali beliau mase BTN thn 2008). Rambut Son Goku agak pelik so bile pakai serban xkan la aku masih nak kekalkan rambut dia yg tercacak tu hahahah. Ok gmbr asal seperti dibawah...





Oh aku mengelat ke sbb xlukis badan sekali? Hmmm... okay nnt aku tambah kalau kamu mahu. Tp pakai jubah la kan? Atau nak gmbr asal mcm ni pakai baju pahlawan? Hohoho. Kepada yg berkenaan sila respon.


p/s: teringat plak zaman tgh gila anime Dragon Ball.




3 comments:

Anonymous said...

ink kali nie nampak kemas kenapo yer

Faarihin said...

pakai jubah lah.. nak tengok goku pakai jubah.. huhuhu..

Seimura said...

boneka....
yeke kemas? huhu..


faarihin....
wo nantikan lah...