Sunday, January 2, 2011

2011 - Mahu Aktif Mengepos Entry dan Lukisan di Blog Ini.



Assalamualaikum...

Macam dah lama tak update blog ini. Hehehe. Dua blog aku (putericahayapermata.blogspot.com dan sangputeri-seimura.blogspot.com) telah aku delete buat sementara. Nanti aku akan buka balik.

Mungkin ramai rakan bloggers atau readers yang tertanya-tanya ke mana pula hilangnya blog-blog Seimura ini? Hehe.. don't worry. Mahu tawaquf sementara sahaja. Malah akaun facebook pun telah aku deactivate. Pun untuk sementara. Mahu 'berehat'. hak hak hak. Tak sesuai kot? Haha.

Selamat tahun baru 2011. Walaupun hari ini dah 2 Januari tapi masih belum terlambat untuk wish. Ekeke. Azam tahun baru? Tak ada. Hahah. Sempoi kan aku? Ohh. Hari ini birthday Mr. Douglas (vokalis Hoobastank). Ulang tahun ke 36. Hehehe. Happy birthday to you my bro.

Ok lah. Entri pembukaan untuk tahun baru 2011. Jumpa lagi lain kali. Daa..

No comments: